Po viac ako 8 ročných skúsenostiach učiteľa, som začal pracovať ako riaditeľ v Cirkevnom centre voľného času na najväčšom nitrianskom sídlisku Klokočina.
Robil som tam všetko potrebné – zabezpečoval som celkový chod centra, financie na prevádzku i na výplaty pre zamestnancov, keďže školský systém nepodporoval voľnočasové aktivity detí v plnom rozsahu, ako by bolo potrebné.
Venoval som sa deťom a mládeži, točil videá a nevyhýbal som sa ani fyzickej a dobrovoľníckej práci.
Po univerzitných štúdiách som v roku 2003 nastúpil učiť na ZŠ Ľudovíta Štúra v Modre. Učil som tiež na dedinskej škole v Ivanke pri Nitre. Od toho času aktívne pôsobím v školstve na rozličných miestach a funkciách. Od roku 2011 som riaditeľom centra voľného času kedy som reálne zistil, o čom je riadiaca práca v školstve. Už v predvolebnom čase som bol za to, aby boli krúžky pre deti bezplatné a tým dostupné každému. Myslím si, že mimoškolská činnosť je veľmi dôležitá pre prevenciu pred patologickými javmi, najmä pri rodinách, ktoré nemajú na deti čas. Deti treba motivovať a rozprávať s nimi.
Veľkým problémom dnešného školstva je viazdrojové financovanie. Tento spôsob by bol dobrý, ale nie v existujúcej podobe. O osudoch školských zariadení mnohokrát rozhodujú predstavitelia samospráv neobjektívne a nekompetentne. V tomto systéme samosprávy preferujú vlastné školské zariadenia a nespravodlivo rozhodujú o cudzích (súkromných a cirkevných). Preto som za centrálne financovanie škôl a školských zariadení. Súčasná doba ukázala ako je to zle nastavené. Mestá a obce sa aj napriek nízkym výpadkom z rozpočtu „ nie svojim“ školským zariadeniam snažili zobrať a vo väčšine aj zobrali omnoho viac ako predpokladaný výpadok. Niekedy znížili rozpočet školským zariadeniam až o 20%, čo je na hranici existencie. Riaditeľ, ktorý má zapísaný istý počet detí očakáva od obce, alebo mesta adekvátny rozpočet. Ak mu ho samospráva neposkytne, môže byť dokonca stíhaný za nevyplatenie miezd, hoci on o finančných prostriedkoch nerozhoduje.
Kvôli nespravodlivému financovaniu školského zariadenia, ktorého som bol riaditeľ, som podal pred 4 rokmi podnet na preskúmanie všeobecne záväzného nariadenia mesta Nitra, ktorým sa financujú školské zariadenia. Odpoveď prišla negatívna.
Mojim cieľom v školstve je, aby z našich detí vyrastali všestranne rozvinuté, samostatné osobnosti so zrelou vedomostnou i morálnou výbavou. Za dôležité považujem viesť deti k tvorivosti, tímovosti, zodpovednosti. Osobnosť človeka tvorí inteligenčná, emočná i telesná stránka a tieto je potrebné podporovať vyvážene – inovovaním obsahu, formy i metodiky vzdelávania. Povolanie učiteľa má byť atraktívnym a hodným spoločenského i finančného ocenenia.